fredag, januari 12, 2007

Fredag

Veckan som gått har varit kaotisk. Kaotiskt rolig. Jag har jobbat till fem, tagit bussen hem, sjunkit ner i soffan och jobbat lite till. Och lite till. Och lite till. Det är det dumma med att jobba med sin hobby, det blir omöjligt att skilja på jobb och fritid.

Under veckan funderar jag på siffrorna jag tittar på. Är det inte ovanligt många bokningar i senaste nyhetsbrevet? Nja, säkert jag som missminner mig.

Sedan läser jag chefens blogg.

Travelstart gör nu lika mycket bokningar på fyra dagar som vi gjorde hela vårt första verksamhetsår.
Det är inte klokt.
Undrar hur det ser ut om 7 år?
Det här kan säkert bli lika stort som Ikea.

Inte konstigt att jag har tyckt att veckan som gått varit stressig.

Nu ska jag fira med färsk ananas och vara glad. Tänk vilket bra liv jag har. Fantastiskt arbete + finaste Gustav + bästa mamman + otroliga vännerna. Man ska banne mig inte gnälla.

Inga kommentarer: