måndag, maj 28, 2007

Mama, I¨'m coming home

Nu sitter jag på flygplatsen i Amsterdam och väntar på mitt flyg till Köpenhamn. 12-timmars-flygresan från Kapstaden gick ovanligt bra. Sov nio timmar och såg en film. Nu myser jag med ett glas vin innan jag ska tillbaka till verkligheten.

Helgen var så nice. I fredags var jag, Tara, Sara och Anne-Sophie ute och åt sushi och drack några drinkar. Och shots. Bartendern gick lös och jag var pretty drunk när vi åkte hem vid tolv. Dagen efter trodde jag att jag skulle dö när Tara kom och hämtade mig vid elva. Tara hade fortsatt clubba till tre på natten och såg ut som en solstråle. Jag ville döda henne.

Vi shoppade, cruisade och hade picknick på Hout bay. Riktigt nice dag. På söndagen lunchade jag med Anne-Sophie och sen stack jag och Jenny på sighseeingtur. Så jag är rätt nöjd. En hel del hann jag.

Nu ska jag dricka upp mitt vin ocg köpa en Tresor till mamma i present. Hörs senare

Inga kommentarer: