onsdag, oktober 19, 2005

Kinaresor del 1

Nummer ett på min drömlista för tillfället är att hitta en tidning som lottar ut ett presentkort på sisådär 100 000:- på Kinaresor så jag kan göra de här resorna. Självklart vinner jag det där presentkortet på 100 000 på grund av alltings rättvisa.

Kinaresor har även släppt ny katalog som bör komma denna vecka och jag är nästan lite nervös. Jag kommer att börja gråta när jag ser alla fantastiska resor som jag vet att jag inte kommer att ha råd att göra inom de närmsta åren.

För er som inte varit i Kina: ni vet inte vad ni går miste om. Inget, inget slår Beijing tidigt på morgonen. Oavsett avgaser, de stora spottloskorna och fattigdomen är det en så vacker stad. Jag längtar.

Nu ska jag plåga mig själv ännu mer. Nu är det dags att kolla igenom Svensk-kinesiska resebyråns hemsida. Gud ge mig styrka.

Inga kommentarer: