onsdag, oktober 19, 2005

Svensk-kinesiska

Idag är det förresten 75 dagar tills jag åker. Berättade det för A i min klass och han skrattade och sa: "det är ju nästan ett kvarts år! det är väl ingen idé att tänka på det nu?". Nej, det är det ju så klart inte.

Men jag tycker om att längta.

Svensk-kinesiska resebyrån hade också en del resor som fick mig att längta. Dessutom blev jag väldigt imponerad av deras kartavdelning. Den här ska jag skriva ut och kladda på. Kladda betyder att jag ska ringa in alla ställen jag hittat som inte omnämns i några böcker så att jag inte glömmer dem.
Deras nya katalog kan du beställa här.

Angående Expressen var det en sak till i deras artikel som förvirrade mig, nämligen China Travel som enligt Expressen ska ha de billigaste paketresorna till Beijing. Men när jag skrev in deras hemsideadress kommer jag in på Kinaresor. Kan det vara en sammanslagning månntro? det här måste jag luska i!

Inga kommentarer: