lördag, oktober 22, 2005

Reguljärflyg

För alla er som vill åka reguljärflyg till Beijing:

SAS har kampanj angående Beijing. Flyg t&r från 4687:-. Bokas antingen via SAS eller Resfeber. Erbjudandet gäller 2005-11-01 till 2006-03-25. Och skynda er, platserna börjar ta slut. Jag åker 2:a januari för 4700 och de biljetterna är slut, det "vanliga" priset för att åka ekonomi till Beijing med SAS kostar runt 8000 kr. Kan verkligen rekommendera SAS när det gäller långflygningar då de har god service, bra mat, alla får en tv-skärm (så ni själva kan bestämma vilken film ni vill se och spela spel under resan) och ni kan sitta två och två istället för på rad. Hade hört mycket gott om Finnair men blev mycket besviken när jag reste med dem sist. Urusel service, endast en måltid under 10 timmars flyg (om man var hungrig sen fick man äta nötter), tv-skärmar var tredje rad som inte fungerade och väldigt äckliga toaletter. Nej tack.

För övrigt råder jag alla som reser med SAS att gå med i Eurobonus. Efter en resa till Singapore har jag fått en gratis t&r till Helsingfors. Tack säger jag!

Inga kommentarer: