söndag, februari 04, 2007

Secret stuff?

Hörru, du som mejlade mig anonymt via nån tjänst som skulle skvallra för Gustav om nåt jag skrivit /gjort (hängde inte riktigt med vad du menade) för att avslöja hur hemsk jag är: i o m din uppgjorda mejl kunde jag inte svara.

Asså det är inte särskilt lönt att mejla mig om sånt där. Ska jag säga till Gustav "Hörru, nån anonym har juicy stuff om mig, sök upp henne"?

Det är mycket effektivare att mejla honom direkt då. Han har tariusvilde@gmail.com. Han brukar vara rätt kass på att kolla mejlen, men jag ska be honom kolla lite extra de närmaste dagarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra. Så ska de tas, de anonyma fegisarna.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Å vad snyggt gjort! Elegant och med en värdighet som motparten uppenbarligen inte har så mycket av?

Unknown sa...

Christina: Oj tack! Vad glad jag blir! elegant, åh vad fint!

Jag förstår bara inte poängen att mejla mig anonymt och säga att man ska skvallra. Då är det ju bättre att mejla direkt till Gustav:)