tisdag, november 07, 2006

I dag firar jag

I dag äter jag thaimat och firar lite extra med pepparkakor och glögg.

Jag har inte kollat backpackings statistik sedan jag började, det är inget jag tänkt på överhuvudtaget. Jag har mest sett att vi fått förfärligt många nya medlemmar och varit glad för det.

Det enda jag visste var att vi hade cirka 70 000 besökare i månaden när jag började jobba där som redaktör i början av året. Jag hade en gissning på att vi hade kommit upp i 100 000 -120 000 men har inte vetat helt säkert.

I dag kom siffrorna. Under oktober hade vi 180 000 besökare på backpacking! Jag är väldigt glad, och lite stolt. Det betyder ju att jag faktiskt gör ett bra jobb.

Grattis till mig... typ:)

1 kommentar:

Anonym sa...

OH! Grattis till dig, grattis till mig, grattis till alla som har möjligheten att besöka backpacking.se. Bye /E