söndag, december 11, 2005

Statistik

Jag är väldigt dålig på att kolla statistik. Händer någon gång om jag är uttråkad, som nu. Jag har pluggat sen imorse, min sambo Gustav är inte hemma och kan störa mig, inget bra på TV, finns inget att städa och ja - ni förstår va? När jag kollar statistiken är jag tvungen att gnugga mig i ögonen och tänka: hur gick det här till?
Den senaste veckan har jag haft 800 besökare! 800! Jag är stunned! Är så många intresserad av att åka till Beijing? Vad roligt i s f!

Och vet ni vad? Om tre veckor kommer jag faktiskt vara i Beijing och rapportera live! Hoppas att ni fortsätter läsa då. Jag lovar att skriva utförliga rapporter med många bilder där jag ser ut som michelingubben på grund av min enorma dunjacka och lägga upp många, många, många bilder!

Inga kommentarer: