lördag, oktober 28, 2006

Lördagen

Riktigt bra dag.

Vaknade vid nio. Gick upp och åt frukost och tittade ut på höstrusket. Jag gillar höst. Man slipper svettas, höstmodet är fint och man kan längta till julen. Sminkade mig och klädde på mig och stack ner till stan lagom till affärerna öppnade. Handlade min mysdress (äntligen), en skjortor, en klänning, strumpbuxor, tre tröjor och halsband. Mötte upp Gustav vid tolv och vi tog en fika innan mamma hämtade upp mig. In till Malmö och köpte presenter till Liam som fyller fyra år. Därefter tillbaka till Lund och storhandling av mat på Willys. Nu är förråden fyllda och jag sitter i min mysdress.

Ikväll ska jag försöka skriva lite på mitt och Lindas projekt, sen ska S komma hit och titta på nån film med mig.

Vad ska ni göra ikväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt. Slå på TV:n och ma min 'Mac on my Lap' (: