lördag, mars 24, 2007

Hälsningar från sjuklandet

Oh, jag är så oattraktiv just nu. Sedan jag kom hem har jag legat utslagen i min säng, sett 16 avsnitt av OC (nej, jag skämtar inte. 16 avsnitt) och lyckats snyta mig igenom tre toarullar. Jag fattar inte varför jag alltid blir sjuk efter att ha vistats på ett flygplan. Är flygplan bakteriehärdar or what?

Tänkte i a f göra en snabb recension av hotellet jag bodde på: Zhongan.

Läge: Jag är lite tveksam om vad jag ska skriva. Det låg väldigt nära järnvägsstationen och tunnelbanan vilket var super, men området var rätt trist. Jag lurades av att vägen hette kuilichang hutong. Det var en hutong kvar. Resten var uppsmällda sovjethus. Nice. Jag ger det *** av *****.
Personal: Superniciga. Bra på engelska, trevliga och hjälpsamma. ****
Rummen: Mycket nöjd. Hemsk inredning men bra värme, sköna sängar och mysigt. Minus för att de endast hade CCTV. ***
Service: ****.
Övrigt: Mycket bra att deposit var 200 yuan (jag avskyr att lämna ifrån mig kortet på kinesiska hotell för deposit). Safetybox gratis.
Totalbetyg: ***

Inga kommentarer: