lördag, mars 31, 2007

Skor till salu

Jag och Gustav har vårrensning den här helgen så kläder, skor och väskor gotta go. Tänkte lägga ut det här innan jag lägger ut det på Tradera. Så om ngn vill ha ngt kan ni mejla mig på ulrika@travelstart.se.


1. Pumaskor

Bruna pumas med oranga linjer. 99 % säker på att det är kopior. Fick dem av en kompis efter att hon varit i Thailand:) Använda en gång. Storlek 38.

Pris: 30 kr


2. Stövlar

Köpta på Wedins hösten 2006. Mocka. Storlek 38. Rätt stora i fötterna, smala som sjutton i vaderna. Så om du ska ha dem får du ha smala vader:) Nypris 799 kr.

Pris: 100 kr


3. Pumps

Usch vad jag ogillar att sälja dessa men jag tog fel storlek. Råkade köpa 240 (kinesisk storlek för 36) istället för 245 (som är 37). Råsnygga svarta pumps köpta på Xinjiekou. Nypris runt hundralappen. Endast använda i köket då jag försökte övertala mig själv om att de passar. det gick sådär.

Pris: 50 kr.

2 kommentarer:

Pumita sa...

Jag blev så till mig, när jag såg skor till salu att jag skrev nog min kommentar till fel inlägg... Så här var det iaf:

Pumaskor? Haha, tyvärr, fel storlek. ;D

amanda sa...

åååh typ de perfekta pumpsen ju! skit att jag har 38 :(