måndag, april 16, 2007

Now I'm happy....

He he, jag visste att jag inte skulle kunna hålla mig. I går kväll hittade jag nämligen en charter i juni till Kreta (flyg+hotell) för 2500 kr (hur grym är inte jag på att hitta billiga resor?). Det tog ungefär tre sekunder innan jag hade bokat den. Självklart är jag sugarmommy som vanligt och bjuder Gustav. Det blev hans 25-års-present.

Och i dag fick jag glädjande nog veta av lameilleuse att man kan uppgradera på flyget för ynka 325 spänn. Har slängt i väg ett mejl till Apollo nu. Åh Grekland. Fantastiska Grekland. Det ska bli så nice.

Dessutom, kommer ni ihåg den där coola resan jag inte ville berätta om än? Den bokade jag i dag. Det blir en vecka i Dubai i maj.

Hur nöjd tror ni att jag är nu? Typ nöjdast. Och till hösten blir det två ascoola resor till. Än en gång: jag älskar mitt egoliv.

9 kommentarer:

Anonym sa...

oh tack gode gud att du också reser som en vettvilling, jag har ångest för att jag ska boka min resa till afrika denna veckan men va fan...

jag vill också uppgradera mitt flyg, (till BARNFRITT hahaa!) hur uppgraderar man flyg? vad uppgraderar man till? business?

Unknown sa...

Beror på vilket flygbolag, men jo, på Finnair är det business. Lite dyrar dock:)

Anonym sa...

Missa inte Elefanossis den rosa stranden, jätte mysigt!

Mvh Astrid

christel sa...

Kul kul! Snäll är du mot din kille också :) Dubai skulle jag jättegärna vilja se också!

Unknown sa...

Astrid: Tack! åh vad roligt, det ska jag klämma in.

Christel: Gustav är den snällaste jag träffat och något måste han ju få som tack för att han orkar med mig, ha ha.

By the way: billigt att åka till Dubai med British airways i sommar. Runt 4700 kr.

Anonym sa...

Alla dessa flygresor! Tänk på miljön!

Unknown sa...

anonym: nu hänger jag inte riktigt med. vad har miljön med flyg att göra? alltså det är ju typ bra för miljön att flyga. genom att flyga så tvättar vi upp himmelen så att fåglarna får lättare att flyga uppåt och vara nära den varma solen. Visste du inte det?

Anonym sa...

Haha. Jag hoppas du skämtar. Under en flygresa Peking tor släpper du ut nästan 2 ton koldioxid rakt ut i luften! Om du inte tror att detta påverkar vår miljö har du fel.

Unknown sa...

Jamen det är ju jättebra! Koldioxid är ju jättebra för regnskogen! Har du inte läst att regnskogen växer mer och emr tack vare flyget!

och dessutom glömmer du växthuseffekten, den fantastiska växthuseffekten! Tack vare den så blir hela världen lite varmare, och ltie mysigare. För vem behöver en nordpol när vi alla kan simma runt i mysigt varmt vatten. Eller hur? Alla fiskarna mår ju mycket bättre då också, så slipper de frysa på vintern!