fredag, april 06, 2007

WOW

Jag vet att bloggläsare avskyr när man gör fulreklam för det företaget man jobbar för och jag har absolut inga intentioner att bli som Nellys anställda. Men det här erbjudandet är bara: WOW.

Stockholmare och Göteborgare, i maj och juni kan ni flyga till Peking för 3754 kr. Boka resan här.

Om ni t.ex. bokar hotellet Zhongan som jag bodde på kostar det runt 800 spänn (jag räknar sex nätter). En vecka flyg + hotell går alltså på runt 4600 kr. Försök klå det Kinaresor.

7 kommentarer:

Jessica sa...

*Argh
Varför bara boka över påsken?!
Då har man ju ingen chef att bolla semester med. *morr

Well, jag håller koll på nästa erbjudande. Kanske ska kolla med min chef hur han ställer sig till "akuta" semesterdagar. Så att man kan slå till nästa gång. (eller inte)

Well, vad är väl en bal på slottet?

Anonym sa...

Hej!

Ja du, jag åker iaf till Peking med SAS i maj för 2990kr ToR från gbg... Bokade på TURmässan det tror jag inte ditt företag slår..

Unknown sa...

SAS: WOOOOOW vilket pris. Nej, det kan nog ingen slå. Fy sjutton vad grymt. Hoppas att du får en bra resa!

Anonym sa...

Jag bokade med SAS på TUR-mässan oxå. Har nu bokat Marriott Caurtyard i/vid shoppingmallen New World Centre- nån som varit där? (blev 3700 för dubbelrum 7 nätter)Hoppas det är hyfsat läge! Åker 6-14 juni..

Unknown sa...

Evy: Om det är det jag tror (jag är 99% säker så ska du vara riktigt, riktigt supernöjd!). Jättebra läge på trevliga Chongwenmen där jag alltid bor.

Måste fråga: blev det 3700 per person eller totalt. Var bokade du?

Anonym sa...

Evy igen...
Jag bokade via hotels.com, tror det blev 523,50/natt i dubbelrum x6 + totalt 558 i skatt o serviceavgift, bokade 7 nätter, den sjunde var gratis!

7 Övernattningar
1 Rum; Superior room
2 Vuxna

Courtyard by Marriott Hotel Beijing
3c Chongwenmen Wai St
BEIJING CN 100062
Telefon: 86-10-6708-1188

Total: Sk3,699.24 (Totalt belopp för hela vistelsen inklusive skatter och serviceavgifter)

I beskrivningen står det att hotellet ligger i en 5 våningars shoppingmall...

Resan kostade som sagt 2977/person Gbg-Beijing via Stockholm med SAS.. Ska blis skitkul, ska plugga in mig på dina tips, speciellt den uppdaterade shopping-guiden!

Anonym sa...

Kul med Budapest, dit ska jag med 9 vänninor i höst- hoppas du kan tipsa lite om shoppingen där oxå? Eller vet du nån blogg som har koll på det?