lördag, juli 22, 2006

Oj, vilken kväll.

Gårdagen hade jag planerat att ligga hemma, läsa och mysa. Men efter jobbet åkte jag hem till mamma då Liam och Oliver var på besök. Efter det skulle jag gå hem till J för att softa, vilket urartade till årets roligaste fest. Det känns nästan som om det blir bäst när man inte planerat något.

Idag är jag och Gustav ganska sega. Vi har storhandlat på Willy's och ligger nu och läser i soffan.

Jag hoppas att ni inte missat att Eleonor kommit hem från Beijing? Läs hennes blogg här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl tur att turister går till Waldners restaurang så att de får några gäster i alla fall...

Unknown sa...

Ha ha, ja jag måste erkänna att det tagit emot lite att gå till en svensk restaurang när jag är i Beijing. Jag älskar ju kinesisk mat! Gör du också det?