fredag, september 08, 2006

Yes!

I dag mår jag mycket bättre. Kompade ut ett par timmar och tog mig till frisören som trimmade mitt ruffs. Har stått varje morgon och stirrat i spegeln och undrat vem det är jag känt mig som, eller snarare sett ut som. Insåg det i dag och bokade direkt en klipptid. Just det, Nick Noltes mugshot.

Har aldrig varit så glad över att det är helg som jag är i dag. Vår fina soffa har kommit och jag ligger slött i den och bläddrar i diverse tidningar.

Är sur på Kinaresor. De skickade ut nyhetsbrev i dag, men mitt funkade inte. Mejlade dem direkt. Tror ni de svarade? Nej. Dåligt. Jag vill ju ha mitt nyhetsbrev!

Ett tips till er som vill åka till Kina (eller någon annanstans för den delen) är att prenumerera på alla nyhetsbrev ni bara kan! Där säljs ofta överblivna resor ut och har man tur kan man komma riktigt billigt undan. Nyhetsbrev är över huvud taget bra. Skaffa en hotmail och ange den adressen till alla nyhetsbrev, sen är det bara att gå in och läsa när ni känner för det.

Inga kommentarer: