lördag, maj 06, 2006

Tyvärr

Den här månaden är mitt schema sprängfullt. Förutom mitt heltidsjobb, ska min uppsats lämnas in om ett par veckor. Jag har dessutom ett liv med pojkvän, familj och vänner.
Jag har alltså inte tid att skriva mini-uppsatser utan kommer att hänvisa mina påståenden till litteratur. Då får ni själva välja om ni vill ta er tid att läsa den eller om ni litar på mig från början. Men, jag kan inte skriva miniuppsatser där jag ska bevisa att jag har rätt, tyvärr. Ni får låna böckerna istället.

Från och med nu kommer jag inte hinna svara debatterande. Håller ni inte med mig, fine, det gör inget, men jag har inte tid.
Jag tar mig tid att svara på vanliga frågor men svaren kommer att vara kortfattade.

/Ulrika

Update: Jo, om jag hade velat hade jag säkert kunnat finna tid till att skriva mini-uppsatser men jag ORKAR INTE. Jag läser om Kina hela dagarna, skriver om Kina hela dagarna och allt är fruktansvärt akademiskt vilket jag är astrött på just nu. Därför startade jag den här bloggen, för att kunna skriva något som inte har med universitetet att göra. Jag ORKAR INTE skriva tentafrågor om och om igen. Tyvärr.

Inga kommentarer: