måndag, februari 13, 2006

Tomten

Skulle ladda upp en bild där jag ser precis ut som en tomte, men tyvärr funkar inte blogger.com så bra idag. Synd. Ska ladda upp den imorgon istället.

De senaste veckorna har jag blivit paranoid. Sedan jag startade den här bloggen har jag fått en del reklamerbjudande, men inte så överdrivet mycket. De senaste veckorna har jag fått kataloger från nästan alla resebyråer, nyhetsbrev på min mejl från företag jag aldrig skrivit in min mejladress, erbjudande till min mejl, presentationer av företag. Vad de har gemensamt? Jo alla har resor, utflykter etc till Kina.

Är jag bara paranoid eller får ni också sånt varje dag?

och jag vill poängtera att det inte handlar om oseriösa företag, det är från Sveriges ledande företag inom resbranschen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja jag misstänker också att det är något sådant.
Men det skulle aldrig falla mig in att göra reklam för något jag inte gillar. Visst kan jag göra rätt mycket reklam här i bloggen, bl.a. för Hongqiao, men jag älskar ju Hongqiao!

Thérèse sa...

Kräv en resa till Bejing för att göra reklam för dom;)