onsdag, juli 19, 2006

Inget napp

Trots mitt desperata förösk i morse har inga sponsorer hört av sig. Damn it.

Jag fattar inte det. Under året som gått har jag fått erbjudande från så fruktansvärt ovidkommande företag som jag tackat nej till. Tandblekning var ett förslag. nej tack.

Snälla kinaresbyråer, var inte snåla! Jag lovar att jag gör god reklam. Fråga Travelstart! Hur många som helst har klickat på min annons här till vänster.

Annars har jag tillbringat kvällen i soffan och lekt med min nya mobil. Den är så nice. Och längtat. Jag har Beijingabstinens. Måste boka resa dit snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulrika!
Kul med ny mobil, jag måste också köpa en. Du gör ju bra reklam för just den mobilsorten. ;-)
Hälsn. Linda

Unknown sa...

Ha ha, det kanske är Motorola jag ska kräva Beijingresa av:)