söndag, mars 05, 2006

PREMIÄR!

Idag är det premiär för nya Backpacking.se.

Backpacking.se köptes för ca 2 månader sedan av Luftgrop AB. Stephan Ekbergh, som äger Luftgrop, såg stor potential i vårt community och ganska snabbt fick jag reda på att det skulle bli en förändring. Jag anställdes som redaktör (hade varit det ideellt sedan ett år tillbaka) och en annons lades ut. Jag fick med hjälp av Stephan handplocka 30 skribenter som skulle skriva åt backpacking.se.

Vi har alltid haft fantastiska skribenter och jag har länge önskat att vi kunde satsa på dem mer och tack vare Stephan har vi kunnat göra det.

Idag startar det, först ut är fantastiska Linda som skriver om Bali och New York. Linda är även muskskribent och få människor kan slå hennes fantastiska ordförråd och otroliga känsla för att berätta levande.

Jag är så sjukt stolt! När de båda artiklarna kommit upp och veckans skribent presenterats kände jag en stolthet och glädje som jag sällan känner. Mina skribenter är fantastiska. Det är helt otroligt vilka talanger det finns därute som jag lyckats komma i kontakt med.

Jag hoppas att alla mina läsare även kommer att läsa alla fantastiska artiklar på backpacking.se.

Slutligen vill jag tacka:
Mattias Järnhäll för att han gav mig så mycket ansvar och litade på mig till 100 % trots att han inte kände mig.
Stephan Ekbergh för att han tror på mig och gett mig mitt absoluta drömjobb. Plus att han boostar mitt självförtroende varje dag.
Och slutligen alla fantastiska skribenter, you rock my world!

Inga kommentarer: