fredag, mars 10, 2006

Ulrika - HTML 1-0

Idag har det inte blivit mycket bloggande men jag har varit fullbokad hela dagen. Har lärt mig HTML idag och jag är så stolt att jag inte kan sluta le. Jag, Ulrika, har kodat ett nyhetsbrev. Hur coolt är inte det? Hade dock aldrig gått utan Backpacking:s nya guldgruva Jonas. Tack Jonas, du är min hjälte!

För det första: jag ska göra en liten serie på backpacking.se som heter "Vardag i". Anledningen är att jag vill läsa mer om svenskar som bor utomlands, om vardagen, och inte om ytliga turistmål. Jag kommer alltså intervjua svenskar som bor utomlands som har något att berätta. Självklart har några stycken klara i huvudet, som jag kommer att fråga, men om någon annan kan tänka sig att ställa upp så mejla mig.

För det andra: Otroligt intressant artikel. Läs!

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Grattis!

Vadå inte bloggat mycket? Fyra inlägg tycker jag är mer än godkänt.

Unknown sa...

Ha ha, blev det så mycket? Det kändes som att jag hade skrivit ett.