tisdag, september 26, 2006

British airways

British airways har rätt många avgångar till Beijing och håller åkej pris, ungefär en tusenlapp mer än de dyraste. Jag har aldrig åkt med dem, är de bra?

jag tycker att british Airways känns så lyxigt! jag vet inte varför, men jag associerar dem med posh english och finfint.

Förresten, jag tänker börja med dagens erbjudande även här på bloggen (fick igenom det på Travelstart) för jag hittar så sjukt bra priser hela tiden. Luftgrop rockar verkligen fett.

Dagen erbjudande:
Stockholm - Beijing. 3/10-10/10 med Air China. 6162 kr. Kolla här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar BA. Det är så trevligt att bli kallad "sir" av all personal, och sätena är skönt läder. Ett stort minus till det engelska köket som tyvärr ibland tar överhanden på maten, speciellt frukostarna. Fruktsallad kl 5 på morgonen är ingen höjdare. Kan tilläggas att jag är flygplansvegetarian.