fredag, januari 20, 2006

Favoritblogg

Många skriver och fråga vilken som är min favoritblogg. Jag måste medge att jag läser få bloggar. Jag tänker skylla på att det beror på att jag är student, har två real worldjobb, backpacking.se och en del frilans. Jag hinner helt enkelt aldrig.

Men en favorit har jag ju så klart, en jag kollar flera gånger om dagen och det är denna:
http://utrikes.blogspot.com/
Hittade den i lördags och har fastnat. Imorgon ska jag ta mig tid att läsa hela.

Vilken är er favoritblogg?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har så många, klicka på favoritbloggar under kategorier på min blogg så ser du. Det beror på vad jag är ute efter. En del vill jag hålla mig uppdaterad på för jag känner dem, en del tycker jag är spännande (din), en del skriver så himla bra att jag bara vill fortsätta att läsa, en del är roliga, en del ger bra shoppingtips, ja du förstår poängen!