söndag, januari 29, 2006

Shopping

Shoppingsugen?

Kolla in den här sidan

5 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeej, jag vågar inte!

Thérèse sa...

Har du hört att dom har en asiatisk temavecka på P1 nu men massor av bra om Kina. Man kan lyssna på webben i efterhande (eller när programen sänds) som vi i utlandet gör. Hörde ett program som hette Kulturnytt 13.05 idag om fördomar om Kina. Jätteintressant. www.sr.se/p1
Jäklar vad Beijing-shoping-sugen jag blev av bilderna förresten

Unknown sa...

Åh tack, det hade jag ingen aning om!

Anonym sa...

Jag tittade i alla fall. Jag fick svår ångest. Ångest för att jag inte är där och köper vackra kinesiska saker och billiga märkeskopior och kameror och kikare och skor och mer skor och solfjädrar och gud och hans moster. Säkert kan man hitta en Mulberry kopia där som jag så svårt suktar efter (se min blogg). Istället kommer jag nog lägga ut lika mycket på en väska som en resa till Kina kostar. Idioti Virvla, det är idioti. Säger jag till mig själv. Men det hjälper inte, NK lockar och jag ska strax ta en promenad dit.

Unknown sa...

ha ha, i s f är jag exakt lika idiotisk i o m att en Mulberry Roxanne är en av mina våta drömmar.