onsdag, februari 22, 2006

Dröm

Som liten hade jag en rätt barnslig dröm. Min dröm var att jag skulle gå in i en livsmedelsaffär och köpa ALLT jag ville ha, givetvis ingenting nyttigt, utan enbart socker, härdat fett och annat roligt.

I Beijing kom det fram att även min pojkvän Gustav haft den drömmer så vi gjorde det!

Vi köpte läst, olika kaffe på burk, kakor, godis, olika yoghurtar, chips, chokladpudding, ja allt vi gillade!

Det gick på 36 kr. Jag ska lätt göra om det. Fyra påsar knökfulla för 36 kr.

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Härlig känsla det där. Lite som Kalle i chokladfabriken. Den känslan måste norrmännen ha vart de än reser, så rika som de är.

Unknown sa...

Ha ha, visst är det så! Det farliga är att jag kan äta hur mycket som helst i stunden, sen är jag sockerbakis i en vecka.

Anonym sa...

Mmmmmm det är en dröm jag har också! Och tänk vad roliga saker man måste kunna hitta i en kinesisk mataffär!!
Allra helst skulle jag gå omkring på typ Safeway i Usa och handla allt, ALLT

Unknown sa...

Oh ja. Jag slutade äta godis för några dagar sen så jag drömmer om allt sånt:)