onsdag, februari 08, 2006

Utmaning!

I alla bloggar ser man utmaningar som handlar om smink, mode och TV. Nu tänker jag göra en som handlar om resor istället. Så gör den på er egen blogg och skriv sen till mig så jag får läsa era svar!

Vilka länder har du besökt?
Danmark, England, Frankrike, Belgien, Tyskland, Polen, Ryssland, Grekland, Italien, Spanien, Egypten, Turkiet, Kina, Thailand, Malaysia, Singapore, Cypern... sen sviker minnet mig.

Favoritland?
Kina!

Favoritstad?
Beijing så klart!

Favoritstrand?
Sairee på Koh Tao

Sämsta stället du besökt?
Koh Samui eller Kaliningrad

Vart vill du åka?
USA, Nya Zeeland, Indien, Karibien, Japan, Fiji och Bali.

Vad har du för resor planerade?
Indien i vinter. Vill åka någonstans i sommar också, men måste hitta någon att åka med.

Vart hade din drömbröllopsresa gått?
Till Fiji eller Aruba

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, I'll do it. Mig behöver man inte fråga två gånger (om sånt här). Give me 10 så finns den att läsas på min blogg! :-)

Thérèse sa...

Japp nu kan du läsa min också, fast jag har fegat lite, det var så jäkla svårt att komma på favoritstad och land så jag skrev helt fräckt flera