lördag, december 10, 2005

Handväskor

Jag är riktigt tjejig när det gäller handväskor. Jag har mängder och matchar jämt med jacka och skor. Och för den som åker till Beijing är detta ett handväskeparadis! Nedan är foto på ngåra av dem som jag köpt. Nedan skriver jag även var jag köpt dem och hur mycket de kostade.




Jag börjar med de kinesiska väskorna:

Den röd och svarta till vänster köpte jag på Hongqiao och kostade ca 30 kr

Den röd och svarta i mitten köpte jag i Qianmen och kostade ca 15 kr

Den blå till höger köpte jag på Hongqiao och kostade ca 20 kr.


Maoväskan till vänster köpte jag på en sidogata intill Wangfuijing och den kostade 20 kr. När man åker till Beijing måste man ju köpa något Maokitchigt och då var denna ett bra val, tycker jag!

Adidaskopian i mitten köpte jag i Xidan. Jag gillar verkligen den! Den kostade ca 40 kr.

Den gröna väskan till höger är min absoluta favorit, den använder jag ofta! Jag köpte den på Tianyi Shichang och den kostade ca 35 kr. Den är av ett japanskt märke som är rätt populärt bland kinesiska ungdomar.

Inga kommentarer: