måndag, december 19, 2005








Okej, här kommer min dag i bilder. Det är inte spännande, det är inte bloggmaterial men det är definitivt jag!


10:00:
Vaknar och tittar förtjust ut när jag ser att det snöar. Tjoar och tjimmar ett tag tills Gustav vaknar av mina glädjerop












11:00
Fullt upptagen av uppsatsskrivande som jag lyckas ganska bra med. Den roligaste meningen är "som vanligt döms män som djur och kvinnor som djurskötare". Ser du inte vad det står? Klicka då!











12:00
Tar ett avbrott i pluggandet och diskar ett tag istället
OBS! Kolla in förkläde och handdukar!

















13:00
Posten landar och jag får en avi från posten. Sticker till Willys. Se hur den härliga snön blivit till regn. Och nej egentligen är det ljust ute, det är bara min kamera som är fuckad.











14:00
Går till Konsum för att handla julskinka som rymt. Istället blir det edamer och en metro.















15:00
Gustav tentapluggar, jag skriver klart uppsatsen

















16:00
Mmmmm... näringsrik mat. Pyttipanna!















17:00
Ser ett avsnitt av Gilmore girls















18:00
Tar ett bad















19:00
Fika med ett gilmore girlsavsnitt















20:00
Arbetar lite med backpacking.se, strukturerar upp kring bloggen och läser undersökningsresultat.










Jepp, det är min dag!

Inga kommentarer: