måndag, maj 22, 2006

Frequently asked questions

Jag får nästan alltid samma frågor mejlade till mig så jag tänkte svara på dem nu. Jag är inte särskilt hemlig av mig:)

1. Är du sponsrad av Travelstart?
Ja, indirekt är jag det för det är de som betalar min hyra. Nej, skämt åsido så är jag inte mer sponsrad än annonsen på sidan. Men jag gillar Travelstart, det ska jag inte hymla med. Ohc jag jobbar för Luftgrop.com som tillhör samma koncern som Travelstart.

2. Hur mycket får du betalt av Travelstart för att ha annonsen?
Jag tjänar några kronor per klick, d.v.s. om ni trycker på annonsen. Jag använder dock aldrig några betallänkar i text. Pengarna som jag tjänar på annonsen ska gå till välgörenhet. Vilken organisation vet jag inte än. Just nu lutar det mot att jag tar tag i det själv, d.v.s. skänker summan till ett barnhem när jag är i Kina eller köper ett antal barnsängar, kläder etc till hemmet.
Om ni inte vill trycka på annonsen så är adressen http://www.travelstart.se.

3. Vem är din pappa? Lever han? Du skriver ju bara om din mamma!
Ja, men jag skriver inte om honom. Jag skriver inte heller om vänner som inte vill bli nämnda i bloggen.

4. Är du verkligen REDAKTÖR eller "redaktör"?
Ha ha, jag är redaktör. Inget snack om saken.

5. Du verkar ganska divig, eller?
Nja, divig skulle jag inte kalla mig, men jag har rätt bra självförtroende. Jga är stolt över mig själv och det jag gör.

6. Hur mycket väger du?
Ha ha, det vet jag faktiskt inte. Men jag är nog ganska normalviktig.

Inga kommentarer: