onsdag, maj 24, 2006

Posters

Jag tittade på den här sidan där all möjlig info finns om Beijing och såg att de tagit foto på ett stånd på hongqiao där man sålde gamla posters. Jag har letat urlänge efter sådana men aldrig hittat dem (jag tror att det mest enerverande är att ALLA andra hittar sådana, men jag fortsätter leta år efter år).

Den här hade jag velat ha i mitt vardagsrum.

Jag ska spara pengar i sommar då jag bestämt mig för att ta en rundresa i Kina nästa sommar. Det är lika bra för jag får panik på mig själv när jag tänker på hur mycket pengar jag gör av med på onödiga ting. Idag, när jag väntade på gustav inför lunchen smet jag bara in på några affärer för att slippa stå i blåsten vilket resulterade i jeans, shorts, klänning, tre tröjor, skor, udnerkläder och en skinnväska. AH! Jag har ju kläder! Dumt dumt dumt.

nej, nu är mitt eftermiddagskaffe uppdrucket så nu är det back to work.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken skön sida!
Jag vill till Kina nu! -Tror inte jag orkar vänta till Augusti O.o