lördag, maj 06, 2006

Kommentarer

Min kommentarsfunktion kommer att vara avstängd ett par dagar, helt enkelt beroende på det jag skrev tidigare.
Jag är fruktansvärt stressad. Jag har inte tid att skriva mini-uppsatser. Jag har lämnat litteraturhänvisningar, läs dem istället.
Ni får jättegärna skicka ett mejl till mig, men har jag hänvisat till en bok så kommer jag inte att svara utan hänvisa till den. Men jag kommer inte svara fler gånger.

Jag vet att jag är en offentlig person nu när jag bloggar, men jag har ingen som helst skyldighet att ha en kommentarsfunktion. Och ni måste respektera att jag har ett liv utanför bloggen, det här är min hobby, inte mitt liv.

Jag måste prtioritera min uppsats och mitt jobb före kommentarer. Den här helgen har det tagit mer tid att svara på kommentarer än det tagit sammanlagt att blogga och plugga. Och det funkar inte för mig. Varje minut på dygnet är värdefull för mig, jag har inte tid att sitta och tjaffsa på internet. Det blir desto mer irriterande när jag inser att det enda jag gör är att upprepa mig.

Jag har helt enkelt inte tid just nu. Hoppas att ni ha överseende. Jag sätter på kommentarsfunktionen igen när jag fått mer jobb gjort och har mer tid.

Missförstå mig inte, jag tycker att det är jätteroligt med kommentarer, men ni kan inte förvänta er en uppsats som svar, det funkar inte.

Har du en fråga du aldrig ställt, har ett tips, vill ha ett tips eller bara vill snacka så mejla gärna. Men kräver du ett milslångt svar du redan fått så hinner jag tyvärr inte.

Inga kommentarer: