lördag, maj 06, 2006

Ska jag ta åt mig?

Idag så blev jag citerad i Ekot i Sveriges radio om bloggmobbning. Det tog ungefär 10 minuter innan jag fick det första mejlet.

Idag har jag fått fyra "Fan vad du är dum i huvudet" kommentarer och mejl. Konstruktivt som bara den.

Jag kan inte ta åt mig. Vad är det med er killar? Varför känner ni er så hemskt hotade av mig?

Sådana kommentarer rinner av mig direkt. Hade jag varit dum i huvudet hade jag inte haft det jobb jag har. Min blogg hade inte varit så pass läst. Jag hade inte VG:at mig igenom 200 p på universitetet.

Alltså ärligt, jag har inte fått mitt jobb för att jag är foxy eller för att mina föräldrar skulle ha något som helst finger i spelet. Jag är duktig på det jag gör. Om det är så skrämmande så får ni faktiskt rannsaka er själva och fråga er varför ni tycker så.

Om ni vill såra mig så går det inte att lägga kassa kommentarer om min intelligens.

Puss!

Inga kommentarer: