söndag, augusti 13, 2006

Backpackingträff

I går hade vi backpackingträff här i Lund vilket var exceptionellt trevligt. Det var absolut inget storartat som tagit månader att planera utan en enkel middag på Kulturkrogen med väldigt god mat och fina drinkar. Vi kände oss nästan som hedersgäster då ägaren valde att sitta med oss och prata om resor.

Jag skulle ge kvällen fem stjärnor av fem möjliga. Jag skrattade löjligt mycket.

I dag ska jag slappa på mitt sätt, d.v.s. städa. Jag tycker att det är avkopplande att städa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är jätteintresserad av kinesisk mat, tycker du ska skriva mer om det! det är så spännande! t ex om hur man beställer maten, finns det engelsk meny? ska åka till peking om 15 dagar och skulle vilja veta mer om vegetarisk mat i kina! är lite orolig att man bara får äta samma sak varje dag, finns det vegetariska dumplings och hotpot?

får tacka för en jättebra blogg!

Unknown sa...

Hej vego!

Ja, vegetariska dumplings är både populärare än godare än köttdumplings så det behöver du inte oroa dig för!

Ska skriva ihop någor om det idag.

Tack själv för tipset! Jag har inte särskilt bra fantasi så det är kul att få lite inspiration!