tisdag, augusti 22, 2006

Trött och tråkig

Jag är övertrött. Har legat i soffan sedan sista inlägget och tittat på Gilmore girls. Har ont i öronen efter att jag moffade in öronproppar på flyget. Aj. Tryckte nog in dem lite för långt för nu bultar det i öronen.

Måste fråga en sak. I torsdags var det andra delen i serien om Mao. jag var ju på Djerba och glömde helt bort att be någon spela in det till mig. Är det någon som spelade in det som kan tänka sig att skicka en kopia till mig? Jag betalar gärna för band + porto och om ni vill ha en extrapeng.

Jag har förresten världens bästa mamma. Hon avslöjade att hon hade en liten överraskning till mig, och när vi kom hem insåg vi att hon hade städat hela lägenheten. Och då menar jag inte en vanlig städning utan verkligen storstädning. Hon har tvättat fönsterna och allt. Snacka om världens bästa välkomstpresent, att kunna lägga sig ner och slappa och ha det så fint omkring sig. Jag är helt klart en turgumma.

Inga kommentarer: