fredag, april 21, 2006

Roligt läsarmejl

Det här är nog roligaste läsarmejlet jag någonsin fått:

Hej Ulrika!
Jag och flickvännen läste ganska mycket på din blogg innan vi for till Peking. Tack för det! Många bra shopping tips för flickvännen. he-he-he.
Jag tror att vi såg dig förra veckan på Hennes & Mauritz i Lund? Vi är inte säkra men du hade mörkblå jeans och nån grön kort kavajgrej. Var det du? Min flickvän tyckte att du var väldigt stylish för att vara backpacker. he-he-he.
Nu undrar jag, hur kort är du egentligen? Du hade skyhöga klackar och nådde mig knappt till bröstet. Har du någon kinesisk förälder? Är det därför du är så kort?

/Mange

Ulrika: Ha ha, tack. Jo jag är faktiskt ganska stylish, men jag är ju heller ingen riktig backpacker.

Nej, jag är inte kines, men jag är ganska kort. Jag är bara 157 cm, så jag garderar mig med höga klackar ibland.

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Så man kan jobba på backpacking.se utan att vara en rktig backpacker? Fast vem är riktig eller falsk backpacker egentligen? Finns ju inte några regler så man kallar väl sig vad man vill antar jag.

Förresten är du 5 cm kortare än mig och jag brukar känna mig kort.

Unknown sa...

Ha ha, nej jag är banne mig ingen riktig backpacker. Jag avskyr att sova i dorms, vilket brukar vara det mest karaktäristiska: att man ska leva riktigt budget.