torsdag, april 06, 2006

Sämsta köp?

Vilket är ditt sämsta köp från Beijing?

Ulrika: Det måste ha varit första gången jag var i Beijing, innan jag hittat min favvisbutik, då jag handlade jättemånga dvd-filmer på gatan. Ingen fungerade. Ingen. 160 kr åt helvete.

Ha ha, det här året gjorde jag samma sak. Min syster lämnade en lista på filmer jag skulle köpa till henne. Jag sa "javisst, men jag tar bara med omslaget och skivan hem, jag tar inte med något plastfodral", vilket hon vägrade gå med på. Ni kan själva tänka er hur mycket plats plastfodral tar i en väska. De man köper på gatan är i ett annat pappfodral och tar mindre plats och trots mina varningar så bestämde hon att jag skulle köpa sådana. Så jag gjorde det. När jag sedan gav dem till henne blev hon jättebesviken för att ingen funkade och hade helt glömt bort att jag varnat henne. Jag hade ju sagt att de var JÄTTEBRA. ha ha.

Inga kommentarer: