fredag, juni 30, 2006

Grupper

Tid: 17.10
Plats: Busstation i centrala Malmö

Jag står och väntar på bussen. Är sjukt hungrig, trött och längtar efter G. En grupp coola tonårskillar sitter på en bänk och skriker "snygga pattar" och andra spydigheter till tjejer som går förbi. Efter en stund börjar de gå fram till tjejer som väntar på bussen och ber dem om diverse sextjänster. Jag är som sagt trött och hungrig. Jag är skitsur när jag är trött och hungrig. Till slut går en av dem fram till mig.

Cool tonårskille: ÖÖÖÖÖhhhhh vill du suga eller. (tar sig trevligt mellan benen)
Jag: Jag hör inte. I-pod. (pekar mot öronen)
CT: Men du har ju inga hörlurar? (tittar förvirrat)
Jag: AAAAAAAAHHHHHH LALALALALALALA *halvskriker*
CT: Är du knäpp eller?
Jag: Idioten säger Va!
CT: VA?
Jag: ha ha ha, du sa va, du är en idiot!
CT: Jävla.... jävla.... jävla.... BITCH!

Cool tonårskille går därifrån med mycket förvirrat uttryck.

Jepp, jag är ungefär lika mogen som ett barn.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, slutade inte sånna killar existera på mitten av 90-talet?

Unknown sa...

Ha ha, varför slutet av 90-talet?

Anonym sa...

Haha, det där skulle jag ha velat se.

Anonym sa...

heehheheehehee!!

Anonym sa...

Muhahahaha. Fan va ägd (:

Cliff Hanger sa...

Puckots försök till härskarteknik slog visst tillbaka på honom själv. :-)

Anonym sa...

Du äger!!!!!! Det där var det roligaste jag läst tror jag. Jag skrattar fortfarande fastän det var 5 min jag läste det.

Anonym sa...

Vad intressant din blogg är! Har suttit och läst en hel del nu och jag blir verkligen inspirerad att resa, speciellt till Kina då förståss.
Jag gillar attityden i detta inlägg också, äkta "scrubs-känsla"! :-)