fredag, juni 16, 2006

Tankegångar

Vi har problem med kundtjänst via telefon för tillfället på Travelstart och den här kommentaren skrevs på travelstarts blogg:

"Omsätter man 238 miljoner borde man återkommer till sina kunder och är man så underbemannade får man väl kanske fundera på att ta in tillfällig hjälp eller anställa fler"

Gissa vad min första tanke var?

1. Oj, kanske ska prata med chefen om att anställa fler i kundtjänst?
X. Hmm... undrar när de nya i kundtjänsten börjar?
2. Coolt. Det är nästan lika mycket som alla svenska porrföretag sammanlagt omsätter.

Svaret är: 2

Jepp, that's me.

3 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Vet du? När vi reser, bokar vi ALLTID genom Travelstart!

Jag har aldrig haft några problem.

Anonym sa...

Hahaha.

Unknown sa...

Åh vad roligt att höra! Jag blir alltid så glad när jag hör sånt!

Folk brukar vara jättenöjda med Travelstart, vilket jag också har varit när jag bokat via dem.

Tyvärr så föll graviditeter och sjukdomar in samtidigt vilket har gjort telefonen svår att svara:)