onsdag, juni 07, 2006

Inte mycket till blogg

Dåligt med bloggande, jag vet. Men det är mycket i skolan och på jobbet nu, så jag hinner inte. Mne en update är min stora chock jag fick idag. Vi skulle skriva en mini-uppsats till en temakurs i skolan precis efter att vi lämnat in vår vanliga uppsats. Jga har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv som när jag lämnade den. Har haft ångest i två veckor nu för att jag vetat att jag måste göra om den. Idag fick jag beskedet: VG!!! Helt sinnessjukt! Jag fattar inte vad hon gillade i den! Jag har även fått en fingervisning om betyget i min vanliga kurs, men det berättar jag inte om förrän jag är tvärsäker:)
Jag har även köpt världens finaste klänning från Randiga rutan som jag blev förälskad i. Det pinsamma är att den ser EXAKT ut som en klänning Lorelai hade i min favoritserie Gilmore girls. Jag är ju som en 12-åring som klär ut sig till Paris Hilton:)

Ja, det är väl updaten när det gäller mitt liv. Idag måste jag lämna in en recension på en uppsats för att jag var försenad imorse (det luktar straffuppgift).

Förresten, om ni vill ha billiga resor till Beijing i höst så börja spana nu i sommar! Flygbolagen har ofta väldigt billiga kmpanjpriser november - mars, då flygbiljetter går på cirka 4700 kr. Dock är det först till kvarn! Så om du vill åka i november är det dags att börja snoka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vardelos blogg. Hur kan en nolla som du vara redaktor? Dina funderingar och inlagg ar ju pa ett barns niva, och likasa ar din oformaga att hantera kritik. Om det ar nagot som inte passar sa anmaler du personen for mobbing?! Du maste levt ett sardeles skyddat liv om du kallar lite kritik pa en blogg for mobbing. Vax upp och skaffa dig lite skinn pa nasan, pussy.

Daniel

Unknown sa...

Ha ha, du är för gullig, Daniel!

Men du, om du ska kalla mig pussy och inte göra bort dig så får du faktiskt lämna ditt riktiga namn nån dag. Det här börjar faktiskt bli liiiite pinsamt:)