fredag, juni 09, 2006

Måndag

Jag är lite nervös idag. Varför? Det är sista dagen jag jobbar hemifrån. Från och med måndag kommer jag att jobba på fina kontoret och ha arbetskamrater. Ja, jag vet att det är nördigt, men jag är faktiskt nervig. Det här är ju trots allt mitt första riktiga jobb. Jag har bara haft vikariat, timanställningar och extraknäck tidigare men nu är jag fast fast fast. And I like it. Så från och med måndag kommer jag att blogga dagtid på Travelstart och kvällstid här. Huh.

Nu blev jag ännu mer nervös så nu måste jag sluta skriva om det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt sjukt coolt att du ska börja blogga på travelstart, är lite avis!

Unknown sa...

Ha ha, ja fast jag är rätt skräckslagen om jag ska vara ärligt:)

Dock ska jag tillägga att jag absolut inte blivit handplockad bland alla bloggare eller så. Backpacking och Travelstart tillhör samma koncern, Travellab, så det är därför jag blev tilltänkt.

Men guuuud vad nervig jag är.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Lycka till på nya jobbet på Travelstart. Det kommer att gå jättebra!!!

Jag skriver själv om livet i Barcelona på min blogg http://www.agrell.com.

Hör av dig om du behöver några citytips från "Katalanska storstan vid Medelhavet" till din reseblogg.

Kramar.

Unknown sa...

Maria: tack vad snällt av dig!
Vilken trevlig blogg förresten!

Thérèse sa...

Låter verkligen lyxigt att få betalt för att blogga . Som resebranscens Linda Skugge ;) Du behöver inte vara nervig , jag är övertygad om att du kommer att fixa det jättebra.

Unknown sa...

Therese: Ha ha, neeeej inte Linda Skugge:)
Jag är så sjukt nervös så du anar inte. 700 000 pers liksom. Det är en rätt stor skillnad jämfört med den här lilla bloggen.

Lena sa...

Lite lagom nervös är bara bra att vara, då skärper man sig. Lycka till med nya jobbet!

Unknown sa...

Lena: Ja, du har säkert rätt!

tack!