lördag, juni 10, 2006

Roligt

Ha ha, den här bloggen är så sjukt rolig!

Jag kan verkligen se honom framför mig, när han springer med världen största sprejburk och skriker "Die your motherfuckers".

Jag kommer ihåg när jag bodde i sjaskigaste ettan på Rhodos med Isabell och Bella och vi hade en husmus och en kackerlacka som inneboende, jag har för mig att jag föpte dem till Gottfried och Ebba (jag döper alltid inkräktare för att de ska vara mindre skrämmande).
Dock bjöd Gottfried (kackerlackan) in sina kompisar en dag och när jag kom hem från stranden kryllade hela golvet av cirka 20 kackerlackor. Jag tog hårsprejen och sen började jakten. Jag kommer ihåg min "In your face, kackerlacka"-känsla varje gång en kröp ihop och dog.
Usch, vilken djurplågare man är när det kommer till insekter.

Har ännu inte träffat på några i Kina.

2 kommentarer:

popsan sa...

Själv har jag en plastkackelacka i plånboken som tur..... även fast jag hatar dom...måste vara det mest meningslösa kryp på denna planet.

Unknown sa...

Ha ha, ja det har du rätt i! Man undrar ju lite över vilken funktion de har i världen, förutom att skrämma människor:)