torsdag, juni 08, 2006

Priser

Nu måste jag göra lite fulreklam.

Många som skriver till mig undrar ofta över prisbild och budget. På backpacking.se har vi prisguider där alla får skriva in prisuppgifter efter att de rest. Prisguiderna för Kina hittar du här.

Andra vill få lite tips och varningar. Detta har vi också på backpacking.se, nämligen här.

Vill man läsa lite om Kina innan man åker har vi en del artiklar, vissa har jag skrivit och vissa har vanliga medlemmar skrivit. Dessa finner du här.

Jag gillar att titta på bilder från Kina innan jag åker. Där finner man också tips och man får en riktig reskänsla. Bilder från Kina finner du här.

Om du vill få kontakt med andra som är i Kina så kan du kolla vilka av våra medlemmar som är där nu och skicka ett meddelande till dem. Du finner listan här.

Bara ett tips om ni är nyfikna!

Inga kommentarer: